کد مطلب: 171814
حجت الاسلام ابراهيم رئيسي در شهرکرد
زياده‌خواهي برخي کشور را به عقب رانده/ به جاي تهمت‌زني گزارش عملکرد ارئه کنيد/براي مبارزه با فساد همه بايد حساس باشند
تاریخ انتشار : 1396/02/23 20:47:35
نمایش : 1262
حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي با اشاره به اينکه هزاران کارخانه تعطيل شده، مشکلات کشاورزان و روستاها حل نشده و فقر مردم بيشتر شده اضافه کرد: چرا بايد زياده‌خواهي عده‌اي که بايد صرف کارخانه‌هاي توليدي شود و براي هزاران جوان مورد استفاده قرار گيرد کشور را به عقب بياندازد.














به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي در جمع مردم شهرکرد در حسينيه اعظم اين شهر اظهار کرد: نبايد امنيت کشور و آسايش مردم را غير از عنايت خدا بدانيم.

وي تاکيد کرد: حضور مردم و جوانان در صحنه سايه جنگ را از سر مردم کشور کنار زد و اين حضور غيرتمندانه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از سر کشور برداشته ‌و نه با يک قرارداد.

چشم اميد به بيگانگان و نگاه نکردن به دستان تواناي ملت کارگاه هاي توليدي بسياري را تعطيل کرد

حجت الاسلام رئيسي با اشاره به اينکه تمام مشکلات امروز در کشور از يک نگاه غلط و سياستگذاري نادرست شکل گرفت افزود: چشم اميد داشتن به بيگانگان و نگاه نکردن به دست تواناي ملت کارگاه هاي توليدي بسياري را تعطيل کرد و همين نگاه غلط سفره مردم را کوچک و کوچک‌تر کرد.

وي با بيان اينکه سخن و حرف ما براي منافع خودمان نيست بلکه ما به نمايندگي از کشاورزان پرتلاش و ملت ضعيف جامعه سخن مي‌گوييم اضافه کرد: ما زبان کساني هستيم که صدايشان شنيده نمي‌شود و آمده‌ايم تا صداي آن‌ها را به گوش همگان برسانيم.

رئيسي تاکيد کرد: آيا سزاوار است مردان و زناني که روزي تمام عالم را از شجاعت و شهامت حيرت زده کردند، امروز گرفتار بيکاري و فقر باشند؟ اگر کشور ما کشور فقيري باشد اشکال ندارد و اگر کشور بي ثروتي باشد مشکلي نيست، در دوران جنگ همه مردم نداشتن را تحمل کردند اما تبعيض را هرگز، مردم ما مشکلات مالي را تحمل مي‌کنند اما فساد اداري را هرگز.

وي خاطرنشان کرد: ما سخن از هوا و هوس نمي‌گوييم سخن همه مردم، فارس، لر، کرد، بختياري و... همه اين است اگر مشکل کشور براي نداشتن باشد ما هم در اين نداشتن حاضريم.

رئيسي عشاير را ذخاير انقلاب دانست و تاکيد کرد: سخنان اين قوم بزرگ بايد ديده شود، عشاير مي‌گويند اگر مشکل کشور نداشتن باشد ما تحمل مي‌کنيم اما فساد را نمي‌توانيم تحمل کنيم.

زياده‌خواهي برخي کشور را به عقب رانده

وي با اشاره به اينکه هزاران کارخانه تعطيل شده، مشکلات کشاورزان و روستاها حل نشده و فقر مردم بيشتر شده اضافه کرد: چرا بايد زياده‌خواهي عده‌اي که بايد صرف کارخانه‌هاي توليدي شود و براي هزاران جوان مورد استفاده قرار گيرد کشور را به عقب بياندازد.

رئيسي بيان داشت: چرا با وجود اينکه ۱۱ ميليون جوان آماده ازدواج هستند اما هنوز موفق به دريافت وام ازدواج نشده‌اند اما در مقابل تسهيلاتي به برخي افراد داده مي‌شود که که مي‌تواند جوابگوي وام همه اين جوانان باشد.

اين کانديد رياست جمهوري با اشاره به اينکه حرف ما حرف همه مردم است گفت: اگر صداي ناراحتي مردم از وضع موجود را نشنويد به زودي اين صدا به گوش‌تان خواهد رسيد.

رئيسي بيان داشت: به جاي اينکه ما حرفمان حرف مردم و خواسته‌مان خواست مردم باشد چرا امروز به جاي اينکه توضيح دهيد چرا نقدينگي سه برابر شده و کارخانه‌ها تعطيل شروع مي‌کنيد به افترا زدن و چرا بين کارهاي سال‌هاي اول و روزهاي آخر فرق مي‌گذاريد.

رئيسي با بيان اينکه دولت مستقر دو راه بيشتر ندارد اضافه کرد: دولت يا بايد گزارش کارهاي انجام شده را به مردم ارائه دهد يا در مدت باقيمانده وعده‌هايش را عملياتي کند.

به جاي تهمت‌زني گزارش عملکرد ارئه کنيد

وي بيان داشت: مردم را به حساب آوريد، مردم حق دارند، پس بايد به جاي تهمت‌ زدن به ديگران گزارش عملکرد خود را ارائه دهيد.

رئيسي با بيان اينکه آيا دولت به وعده‌هاي خود عمل کرده افزود: اگر دولت به وعده‌هايش عمل کرده بايد امروز اگر يک ميليون جوان تحصيل‌کرده و مدرک به دست داريم به همين ميزان و با همين امکانات اشتغال برايشان ايجاد مي‌شد اگر شما نمي‌توانيد اشتغال ايجاد کنيد چرا کانديد شديد؟

براي مبارزه با فساد همه بايد حساس باشند

نامزد انتخابات رياست جمهوري اضافه کرد: در مبارزه با فساد همه بايد حساس باشند، ما به شما مي‌گوييم فساد ايجاد شده اما برخي به جاي تشکر در مقابل صحبت‌هاي ما ايستادگي مي‎‌کنند.

رئيسي با اشاره به حقوق شهروندي افزود: امروز بحث حقوق شهروندي نمايشي نيست که بخواهيد براي آن همايش برگزار کنيد بلکه بدانيد حقوق شهروندي يعني ايجاد کار براي کارگران و حفظ شان و منزلت زنان.

وي با تاکيد کرد: نبايد مردم را از دشمنان ترساند و ايجاد هراس کرد، مسئولان بيايند و گزارش دهند که کدام يک از مشکلات مردم حل شده است؟

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg